vrijdag 13 maart 2015

Meinte Holl (14), klas 2b VMBO

In dit blog worden 10 vragen gesteld aan een leerling of student van Edudelta. 
Elk interview zal weer andere vragen bevatten, omdat hij of zij blind 10 getallen noemt, zonder te weten welke vragen daarbij horen.
Iedereen kent inmiddels Meinte Holl wel van de posters, flyers en het spandoek waarop hij samen met Jasmien het gezicht is geworden van Edudelta. Maar wie is Meinte nog meer?



 1. Wat is jouw passie?
Gamen en fotografie. Gamen omdat ik dat leuk vind om met m`n vrienden te spelen. Fotografie omdat het mooi is om dingen op beeld te zetten die je mooi, leuk of grappig vindt.

2. Wat heeft veel indruk gemaakt in jouw leven?
Het zelfgeschreven gedicht voorlezen op de crematie van m`n oma. Wat ik eigenlijk eerst niet zou doen, maar op het laatste moment toch nog deed. Vol tranen stond ik daar voor te lezen, in een volle kerk. Dat zal ik nooit vergeten.

3. Hoe belangrijk is vriendschap voor jou?
Heel belangrijk. Vriendschap is iets wat iedereen nodig heeft en als je dat niet hebt lijkt me school bijv. ook niet heel erg leuk.

4. Denk je dat je door middel van beeld (filmpjes e.d.) beter kunt leren?
Ja, want dan zie je voor je hoe iets eruit ziet of hoe de toestand is.
En je onthoudt het sowieso beter omdat het beeld dan ook in je hoofd zit.

5. Wat is jouw grootste talent?
Ik heb niet echt een duidelijk talent, maar ik vind het leuk om met dieren om te gaan.

6. Kom je vaak te laat?
Ja, maar dan sturen ze je ouders een brief zodat dat zij dat met jou bespreken en het niet meer zal gebeuren :-)

7. Als een dag iemand anders mocht zijn, wie zou je dan zijn?
Ik blijf het liefst gewoon mezelf, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik m`n moeder kiezen om te kijken hoe het is om volwassen te zijn en hoe het op haar werk is (ze werkt met gehandicapten) en omdat m`n moeder gewoon heel aardig is.

8. Waar ben je het meeste bang voor?
Dat ik niet over mag naar de 3e klas op het Kader niveau en ik daardoor niet meer bij m`n vrienden in de klas zit. Want dat is wel iets wat ik heel graag wil.

9. Wat mis je tijdens je vakantie in het buitenland het meest aan Nederland?
De taal, de Nederlandse drop en hagelslag :-)
En natuurlijk m`n vrienden.

10. Is school een uitdaging voor je?
Nee, iedereen moet naar school en daar kan je verder niks aan doen en als het niet zo goed gaat op school leer ik gewoon wat meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten