dinsdag 9 juni 2015

Hanna de Visser (12), klas 1c VMBO

In dit blog worden 10 vragen gesteld aan een (oud)leerling, (oud)student of docent van Edudelta. Elk interview zal weer andere vragen bevatten, omdat hij of zij blind 10 getallen noemt zonder te weten welke vragen daarbij horen.
Avontuurlijke Hanna uit Heinkenszand fietst elke dag naar Edudelta, omdat zij één grote droom heeft en dat is dierenarts worden. En haar grote wens heeft met een wel héél bijzonder dier te maken..

1. Wat is jouw passie?
Mijn grootste passie is dieren verzorgen en helpen.

2. Werk je liever alleen of samen?
Ik werk het liefste samen.

3. Ga je graag op avontuur en wat doe je dan?
Ik ben verliefd om op avontuur te gaan omdat je dan nieuwe dingen ontdekt en nieuwe dingen gaat doet.

4. Heb je snel een vooroordeel?
Soms wel van de stem van iemand. Bijvoorbeeld als iemand een hele lage stem heeft die kraakt in het midden van de zin. Alleen dan. En soms ook als je slechte verhalen over diegene hoort. Maar je moet hem natuurlijk eerst leren kennen.




5. Op welke eigenschap van jezelf ben je het meeste trots?
Mijn vrolijkheid. Ik ben bijna nooit sip, maar als ik wel sip ben dan ben ik dat maar even en de rest van het jaar ben ik dan vrolijk.

6. Sluit deze opleiding goed aan bij wat je wilt worden?
Ja, eigenlijk wel want ik wil graag de dierenrichting op gaan en het liefst wat ik van heel de wereld wil worden is dierenarts!

7. Maak je je druk om wat anderen van je denken?
Eigenlijk niet echt, want ik ben wie ik ben en daar mogen zij van denken wat ze willen. Het doet me niks!

8. Uit boeken leren of in de praktijk?
Absoluut in de praktijk, ik kan niet al te lang stil zitten :-)

9. Wat was het leukst aan je tijd als uitwisselingsstudent in Italië?
Het eten ;-) en het mooie landschap dat je daar hebt. Maar vooral dat ze in het zuiden van Italië wilde wolven hebben lopen. :-)


10. Wat is jouw grootste wens?
Het klinkt misschien heel vreemd, maar mijn grootste wens is om een weerwolf te zijn en mijn mate te vinden (een mate is de zielsverwant van een weerwolf)!



Ik vond het trouwens een grote eer om dit te doen, bedankt!!!









1 opmerking:

  1. Persies wat Hanna zegt ze is altijd vrolijk en bijna nooit sip Hanna je ben een heel gezellige meid je bent de beste lyxx♥

    BeantwoordenVerwijderen